ترندات

بی اصل و نسب اگر به جایی برسد

از صحبتِ ناکســـــان گریزانم من

شاعر: مازیار نظری, شعر: از صحبتِ ناکســـــان گریزانم من, دفتر: غریبه, بی اصل و نسَب اگر به جایی برسد کِــی آبِ خنک به بینـــوایی برسد ؟

View all

مازیار نظری

بی اصل و نسَب اگر به جایی برسد کِــی آبِ خنک به بینـــوایی برسد ؟ از بـاغِ خـودش کسـی نچیند ثمَری بی مــایه اگر به کدخــــدایی برسد.

اصل و نسب

بي اصل و نسَب اگر به جايي برسد كِــي آبِ خنك به بينـــوايي برسد ؟ از بـاغِ خـودش كسـي نچيند ثمَري بي مــايه اگر به كدخــــدايي برسد از صحبتِ ناكســـــان.

Updating .

اصل و نسب بي اصل و نسَب اگر به جايي برسد كِــي آبِ خنك به بينـــوايي برسد ؟ از بـاغِ خـودش كسـي نچيند ثمَري بي مــايه اگر به كدخــــدايي برسد…

he[email protected] on Pinno: . بی اصل و نسَب اگر به جایی …

بی اصل و نسَب اگر به جایی برسد کِی آبِ خنک به بینوایی برسد ؟ از باغِ خودش کسی نچیند ثمَری بی مایه اگر به کدخدایی برسد از صحبتِ ناکسان گریزانم من

کمبوجیه on Twitter: “بی اصل و نسب اگر به جایی برسد کی آب خنک به …

بی اصل و نسب اگر به جایی برسد کی آب خنک به بینوایی برسد از باغ خودش کسی نچیند ثمری بی مایه اگر به کدخدایی برسد! Translate Tweet.

#مازیار_نظری Instagram posts (photos and videos) m

بی اصل و نسب اگر به جایی برسد کی آب خنک به بینوایی برسد ؟ از باغ خودش کسی نچیند ثمری بی مایه اگر به کد خدایی برسد #مازیار_نظری #شعر #حرف_دل.

از صحبت ناكســـــان گريزانم من شعری از مازیار نظری

بي اصل و نسَب اگر به جايي برسد. كِــي آبِ خنك به بينـــوايي برسد ؟ از بـاغِ خـودش كسـي نچيند ثمَري. بي مــايه اگر به كدخــــدايي برسد.

reza on Instagram: “#بی اصل نسَب اگر به جایی برسد کِی ابِ خنک به …

704 likes, 22 comments – reza.rezapor1 on January 15, 2021: “#بی اصل نسَب اگر به جایی برسد کِی ابِ خنک به بینوایی بر…”

السابق
قصة فيلم face off
التالي
قصة فيلم كلام جرايد